Příběh

Za každým člověkem  je jedinečný příběh a je pouze na něm samotném, zda to bude příběh zajímavý, či ne. 

Electorbikes se koncem roku 2010 vydal na dlouhou a velmi náročnou pouť, pouť plnou radostí, ale i starostí.

Zajímá Vás, jak začínal náš zakladatel, pan Tomáš Pospíšil? Tak potom si určitě přečtěte tento článek.

Vědeli jste, že název společnosti Electorbikes je složen ze dvou slov, a to Elector (člověk, který volí) + bikes (kola) a nikdy by neexistoval, kdyby ho nevymyslel náš velmi dobrý kamarád Petr Horna

Jednoduchý a přitom skvělý název, který z počátku nebyl schopen zpracovat ani Google, který název zaměňoval za Electrobikes.

Jaká byto však byla společnost, kdyby neměla vlastní logo, že? 

A logo i štítek v dnešní podobě by nikdy neexistovalo bez kamaráda Miroslava Patky, jehož obrovskou vášní jsou mimo jiného koloběžky. 

Asi by byla škoda nepodotknout, že se nám podařilo s naším projektem v roce 2011 získat báječné 2. místo v soutěži Rozjezdy roku od společnosti T-mobile v Olomouckém kraji.

A krásné 4-10. místo v soutěži Podnikavá hlava v roce 2012 taktéž v Olomouckém kraji.

Díky obrovskému nadšení Vojtěcha Mádra, osobnímu řidiči Švédské ambasády v Praze se nám podařilo vyrobit a prodat první elektrokolo Švédské ambasádě v Praze.

Na naší cestě za slávou a bohatstvím jsme měli tu čest poznat úžasného a velmi nadaného člověka, člověka s obrovským srdcem, pana Svatopluka Zatloukala, duchovního otce dnes již bohužel neexistující firmy na titanové rámy Morati, který nám velmi pomohl s návrhem a vývojem vlastního rámu volnočasového dopravního prostředku. 

Pan Zatloukal navrhl a jako první použil u našeho elektrokola revoluční způsob řazení rychlostí, kdy je předřazena vícerychlostní převodovka před motorem a klient si tak může zvolit počet rychlostí dle svých představ.

Říká Vám něco jméno Bohumil Mrázek z Vrbna pod Pradědem? Ano, to je přesně člověk, který opravdu rozumí hliníku a vyrábí neskutečné tandemy a jiná přibližovadla.

 

Potřebujete postavit, či poladit kolo, elektrokolo? 

Pro Martina Březinu to není žádný problém a bez jeho pomoci bychom asi žádné elektrokolo nikdy nedokončili. 

Pokud Martin právě do půlnoci nestaví Electora, můžete ho zastihnout ZDE.

Potřebujete přezout papuče na Vašem BMW? Pavel Karhánek z Prostějova Vám pomuže. Nebýt pomoci Pavla, tak jsme asi dodnes tahali všechnu kabeláž rámem.

Slyšeli jste někdy o Německé společnosti Classic Cycle a jejím zakladateli Franku Jansenovi, který patří mezi největší evropské prodejce komponent na jízdní kola typu cruiser? 

Ne? 

Nic si z toho nedělejte, já ho před pár lety také neznal, schválně, zda naše elektrokolo najdete na jejich webu

Nikdy by se tam však nedostalo nebýt ochoty Radka Doseděla, který je neskutečně manuálně zručný a dokáže vyrobit na CNC téměř cokoliv.

Víte, co dělá Standa Berkovec, když právě nemoderuje? 

No přeci se prohání na stroji značky Elector.

Nejen designem je však člověk živ, takže velký důraz klademe i na technické parametry a naše elektrokola tak mají na trhu mimořádné postavení i díky maximálnímu dojezdu. 

Těmito nespornými výhodami vycházíme vstříc i velmi náročným klientům, kteří uvažují o možnosti alespoň na chvíli vyměnit pohodlí svého auta za luxusní požitek z jízdy a snížit tak negativní dopady na životní prostředí.

Naším dlouhodobým cílem však není jen návrh a výroba stylových dopravních prostředků s nezaměnitelným designem, jejichž kvalita i vzhled navazuje na dlouhou tradici značkových českých výrobků, které jsou vysoce ceněny doma i v zahraničí, ale hlavně víra v dobro, víra v lepší, spravedlivější, moudřejší a dlouhodobě  udržitelnou společnost .

Při návrhu konceptů vycházíme z ducha a atmosféry předválečného, prvorepublikového období, které kladlo na vzhled a kvalitu předmětů, které nás obklopují, mnohem větší důraz a kdy se české výrobky řadily ve světě mezi absolutní špičku a věříme, že mezi ni opět budou patřit.